יום שישי, 17 באפריל 2009

קצת מזה וקצת מזה וזה...

זיקוקית היקרה חגגה יום הולדת. נכון, זה היה מזמן, אבל לא הייתי פה הרבה זמן, זוכרים? :-)

כמובן שרציתי להכין לה מתנה, אבל מה נותנים כמתנת יום הולדת לאשה יקרה שכל מה שהיא נוגעת בו הופך לזהב? השתמשתי בשם שם הבלוג שלה כהשראה להכנת קנווס מטופל בשלל טכניקות וחומרים.

כחודש לפני יום ההולדת של זיקוקית, קיבלתי מיפצוקית מסכות תווים של טים הולץ האגדי. אוריתוש היקרה צ'יפרה אותי בשלל צבעים של דיו דיסטרס, וזה היה הזמן המתאים לחנוך את כל הכבודה הזו.

אז התחלתי מקנווס נקי, בגודל 40*40 ס"מ. מרחתי אותו בדיו דיסטרס בצבע נייר מיושן. המשכתי להכין את הרקע בעזרת מסכות התווים ודיו דיסטרס חום. הדמות נבנתה מפנים שנעשו מחותמת שיש לי שאני מאוהבת בה. הידיים והרגליים נגזרו מנייר תווים, וכך גם הציפור. הן הודבקו על קרטון קשיח מקופסת קורנפלקס, כדי לתת להן יציבות. העץ נבנה מחותמות doodles ומגראנג'בורדים שנצבעו בדיו brilliance מוזהב. גם הכתר הוא גראנג'בורד שנצבע באותו דיו. הבגד של הדמות נגזר מבד פשתן עדין, ועליו החתמתי רקע של מעויינים בדיו versa fine בורדו, שתפס מצויין על הבד (לא חששתי להשתמש בו כיוון שהקנווס לא עומד לעבור כביסה). לסיום סיומת וטאצ'ים אחרונים הוספתי קצת צמר שעיר בתחתית, קצת שפשופי דיו דיסטרס אדום על המסגרת, כמה סיכות מתפצלות בצורת תווים, וכמה מילים מוחתמות שהודגשו גם הן באדום.

כמו שכתבתי - קצת מזה וקצת מזה וזה, וזה מה שיצא -


את הכרטיס שנמסר יחד עם הקנווס לא צילמתי לצערי.

זיקוקה - שתמשיכי לחגוג, ושיהיו עוד הרבה סיבות לשמוח!

3 תגובות:

  1. ולא שלחת לטימי ? נו באמת מה אמרנו חחחחחחחח

    יצא הכי חתולי והכי יפה שאפשר.

    יפצוק
    ואיזה עצבים שעה להשאיר לך תגובה אחת :-)

    השבמחק
  2. אכן מושלם!!
    שימוש מיעולה בחומרים!!
    טימי היה מרוצה

    השבמחק