יום שבת, 27 ביוני 2009

געגועי ל-ATC

כבר הרבה מאוד זמן שלא הכנתי ATC. החלפת ה-ATC האחרונה שהשתתפתי בה היתה בנובמבר 2008, בהחלט הרבה זמן. אז מרוב געגועים פתחתי בפורום אומנות שימושית Ynet החלפת ATC אתגר, שבה כל משתתפת היתה צריכה לשלוח למי שתכין לה את ה-ATC, שישה פריטים שהיא היתה רוצה לראות על ה-ATC שלה, והמכינה היתה צריכה להתמודד עם ששת הפריטים הללו.

אני שלחתי ליאמה פריטים שאני מאוד אוהבת להשתמש בהם בעבודות שלי - סרט זיגזג בצבע חום, דף מספר ישן, מיני קלף של ג'וקר, מפתח, סיכה מתפצלת ופרח פרימה עם טקסט. יאמה התמודדה עם האתגר בצורה כל כך מעוררת התפעלות, ואני ממש מאוהבת ב-ATC שהיא שלחה לי.

כסלו שלחה אלי 6 פריטים, אבל לצערי אחד נעלם ממש כשפתחתי את המעטפה. 5 הפריטים שנותרו היו סרט אורגנזה ורוד עם נקודות, פרח לבד, סיכה מתפצלת בצורת עלה, כפתור ורוד ופרפר מתכת. ללא ספק פריטים מעניינים, וללא ספק פריטים שאני לא נוהגת להשתמש בהם על ATC. אחרי כמה נסיונות ושילובים, החלטתי ללכת על משהו אביבי. אחרי הכול - פרפר, פרח, עלים...

בסרט האורגנזה השתמשתי כחלק מהרקע, פרפר המתכת נראה לי קר מדי, אז צבעתי אותו בדיו אלכוהולי. כפריט שישי הוספתי סיכת עלה משלי, הפרח והכפתור נתפרו יחד, ומי שממש ישים לב לפרטים ייראה סרט זיגזג ירוק מציץ ותפור לגבעול.


זהו זה, פחות או יותר.

הכרטיס נמצא בדרכו לכסלו ואני מקווה שהיא תאהב אותו.


החלפת ATC נוספת שנרשמתי אליה התנהלה ב-swap bot. זו היתה החלפה של ATC שמצויירים בטושים של שארפי בלבד. אמנם היתה הקלה - ניתן היה להחתים חותמת כלשהיא ולצבוע אותה בשארפי, אבל זה נראה לי יותר כמו החלפה של דפי צביעה, ולכן ציירתי הכול לבד.

הכרטיס הראשון שהכנתי הוא מעין שטיח טלאים או שמיכת טלאים. התיפורים מצויירים בשארפי שחור, והטלאים עצמם במגוון צבעים ודוגמאות.



בכרטיס השני התפרעתי קצת יותר, וציירתי מעין סצינת לילה מוזרה, שנצבעה בהתאם.


שני ה-ATC נמצאים בדרכם לארה"ב ואני מאוד מקווה שימצאו בית חם.


תגובה 1:

  1. כרטיסים נהדרים, הצביעה של הפרפר מקסימה, ואהבתי מאוד מאוד את הכרטיס האחרון, עם הסצנה הלילית.:)

    השבמחק