יום שבת, 11 באוקטובר 2008

הספר השמן של דיסני #1

לפני כחודשיים התפרסמה בסוואפ בוט אחת ההחלפות הכי גרנדיוזיות שראיתי - החלפת ספר שמן של דיסני. ההחלפה מתחלקת ל-7 החלפות, כאשר בכל החלפה מכינים 5 דפים לספר שמן בנושא מסויים מתוך עולמו של וולט דיסני. כל החלפה נמשכת חודש, ובסוף כל ההחלפות, במידה ומשתתפים בכולן, מקבלים בעצם ספר שמן שיהיה שמן מאוד, ויכיל 35 דפים בנושא דיסני.

הנושא של ההחלפה הראשונה היה 5 המופלאים - מיקי מאוס, מיני מאוס, דונלד דאק, גופי ופלוטו. מסתבר שאני בחורה נוסטלגית, כי לא התלבטתי הרבה לפני שהחלטתי ללכת על התמונות היותר מוקדמות של החמישה, כמובן בתוספת רקע "מיושן" שיתאים להן. יש כאן הרבה עבודה עם העתקת תמונה באמצעות טוש בלנדר, ה"חבר" הטוב ביותר שלי, דיו דיסטרס בצבע Tea Dye כמובן מככב, וכמוהו גם אחד הפונטים האהובים עלי, mom's typewritter.

את הדפים של מיקי ומיני הכנתי ראשונים, וכבר הראיתי בפוסט בבלוג הישן שלי, אבל אחרי שסיימתי להכין את כל 5 הדפים, התחשק לי להשתמש בצמר שעיר, כך שגם 2 הדפים הראשונים קיבלו תוספת צמר. אחרי הכול - בשביל מה הוא נקרא ספר שמן אם אי אפשר להכניס לדפים שלו קצת צמר שאני כל כך אוהבת?

אז הנה הדפים שלי להחלפה הראשונה של הספר השמן.

ראשון, מיקי מאוס -

שניה, מיני מאוס -

שלישי - דונלד דאק -

רביעי - גופי -

וחמישי - פלוטו -

ה"חוברת" הקטנה שעשיתי בדף של פלוטו נפתחת, ומתחתיה מופיעה שוב הדמות של פלוטו -


ההחלפה השניה של הספר השמן היא בנושא נסיכות. הפעם נוכל להכין את אותו דף, מכיוון שדפי הנסיכות "נוסעים" לבתים שונים. בהתחלה כמעט שפרשתי ממנה, גם בגלל שאני לא מתה (בלשון המעטה...) על הנסיכות של דיסני (יש גבול לקיטש ;-)), וגם בגלל שעברנו דירה וכל החומרים שלי עדיין ארוזים. בסופו של דבר החלטתי להישאר בהחלפה הזו, גם כי לא משנה מה אעשה, הנסיכות הן חלק בלתי נפרד מדיסני, וגם כדי לאתגר את עצמי קצת, לא לברוח כשנעשה קצת קשה...

אני מניחה שייקח עוד שבוע עד שנפרוק את חדר העבודה, ואז העבודה על הנסיכות תיכנס להילוך גבוה. כפי הנראה, בגלל קוצר הזמן שיישאר לי, אני אלך על עיצוב מאוד דומה ל-5 הדפים. סביר להניח שיהיו שינויים קלים בין דף לדף, כי תמיד נורא קשה לי לעשות 2 דברים זהים לחלוטין.

מעניין לדעת אם אני אחזיק מעמד לאורך כל 7 ההחלפות... ימים יגידו...

4 תגובות:

  1. אכן נראה מתיש לחלוטין, כל הכבוד על התחלה מבטיחה.

    בהצלחה
    ונשיקות

    השבמחק
  2. הם ל כך חמודים הדיסניקונים הקטנים האלה.
    ומה שאת עשית איתם זאת חגיגה ענקית של כשרון ויצירתיות
    פנטזיה של יצירה

    השבמחק
  3. יפה יפה מאחלת בהצלחה... אוהבת

    השבמחק
  4. מקסים. אני שמחה שהצלחתי להוציא את הבת שלי מהאובססיה על דורה צפייה ישירה במחשב וחזרה לספרים הקלאסיים של דיסני.

    השבמחק