יום שבת, 1 בנובמבר 2008

ספר שמן #2 או: עוד אתגר שעמדתי בו

כפי שפרסמתי בפוסט מוקדם יותר, נרשמתי לסדרת החלפות בסוואפ בוט שבסופן ייווצר ספר שמן של דיסני, שכל 5 דפים בו יהיו בנושא אחר. בסוף אותו פוסט כתבתי שההחלפה הבאה היא בנושא הנסיכות של דיסני, והיו לי הרבה התלבטויות האם להרשם אליה בכלל. ראשית, מעבר הדירה - לא הייתי בטוחה שאספיק לפרוק את חדר העבודה בזמן כדי להכין 5 עמודים לספר. שנית, בתור אמא לילדה ורודה בת 4, אתם יכולים לתאר לעצמכם שהנסיכות האלה... ובכן... נמאסו עלי קצת (בלשון המעטה ;-)).

בסופו של דבר החלטתי להירשם בכל זאת. היה לי חודש שלם לפרוק את חדר העבודה, והדפים האלה לא מצריכים יותר מ-2 ערבים אינטנסיביים. באשר לזה שנמאס לי מהנסיכות - בכל זאת הן לוקחות חלק נכבד בסרטי דיסני, ולהתעלם מהן יהיה טיפשי מצידי. ובכן - עוד אתגר יצא לדרך.

הפעם, בשל אופי ההחלפה הדפים יצאו "נקיים" יותר בעיצוב שלהם. לא רציתי להשתמש בתמונות מן המוכן, ולכן השתמשתי בדפי צביעה שנצבעו באקוורלים. כמובן שיש עוד מה לשפר בצביעה שלי, אבל ללא ספק המכחולים שמכילים מים בידית שלהם עשו את העבודה להרבה יותר נוחה ובטוחה.

הדף הראשון - היפהפיה הנרדמת. לאחר שהמכשפה הטילה עליה את הכישוף, הפיות הטובות לקחו אותו לגור איתן ביער, וכדי שלא יזהו אותה קראו לה Rose - ורד הבר. את הורד (ועוד כמה תוספים שתראו בהמשך) קיבלתי ממונגר אהובתי, שתמיד מצילה אותי עם אקססוריס שלא חשבתי לקנות.


הדף השני - שלגיה. בציור המקורי היא החזיקה ציפור כחולה. אני החלפתי את הציפור בצ'יפבורד פייזלי שנקנה בביג דיל. את הסרט בתחתית קיבלתי בהחלפת סרטים בסוואפ בוט, והוא התחבר לי בגלל השלג כמובן.



בדף השלישי היתה לי בעיה. היה לי דף צביעה שצבעתי, מוכן לעבודה, שהצלחתי ברוב כשרון ללכלך בדיו... התלבטתי אם להדפיס דף חדש ולצבוע שוב, ואז נזכרתי בחותמת גרם המדרגות שקניתי לפני כחודש מ-Beeswax ועדיין לא חנכתי. עכשיו העובדה שנועה כל כך אוהבת נסיכות השתלמה - גזרתי את סינדרלה מאחד מאלפי דפי הנסיכות שמסתובבים בבית והעמדתי אותה על גרם המדרגות. הנעל (ממונגר) והצלליות של גבר ואשה רוקדים השלימו את התמונה.


דף רביעי - בל, מ"היפה והחיה". ושוב - בעיה. גם נסיכה וגם צהובה... נו טוב, זרמתי עם הצהוב עד הסוף. כמה פרחים (כן, גם הם ממונגר), פינות מתגרדות, תיפורים מצויירים ביד ועוד דף גמור.

דף חמישי ואחרון הוא עם יסמין, מ"אלאדין". כאן דף הרקע, בתכלת וחום, כבר גרם לי להרגיש יותר "בבית" (יחסית, כמובן, אנחנו בכל זאת עוסקים בנסיכות). ומכיוון שבכל זאת מדובר בנסיכה - יש כאן כמה תוספות של אבנים (מתי אשתמש בהן אם לא בדפי נסיכות??), ואת העגילים והקולר שלה נצנצתי עם מעט פרל אקס בעזרתו של עט הדבק שלי.


זהו זה. מחר בבוקר הדפים ייצאו לדרכם, ואני אעבור לעשות תחקיר על סרטי פיקסאר, לטובת ההחלפה הבאה.

4 תגובות:

  1. אני לא מתה על נסיכות ובקטן הדפים נראו "סתם" פשוטים כאלה, אבל ראיתי מקרוב וקראתי את ההסברים אני מאוד מאוד אוהבת. הסינדרלה על המדרגלות זה שוס. מה גרם לך לקנות גרם מדרגות, אני לא הייתי חושבת על זה. טוב שיש לך את מונגר כי ההאלמנטים שלה עזרו לתמונה הכוללת.

    השבמחק
  2. מה גרם לי לקנות גרם מדרגות? שאלה טובה... כנראה אותו משהו שגרם לי לקנות חותמת של רצפת אבן ושל פנס רחוב... פשוט התאהבתי בהן :-) לגבי גרם המדרגות - תכננתי לעשות איתו עבודת מאסקינג ולהחתים דמות שעומדת עליו. זה עדיין מחכה לשעת כושר.

    השבמחק
  3. יצאו יופי של דפים!!
    בהחלט נושא שלא מתחברת אליו כל כך אבל את גורמת לדברים להראות כל כך נקי ויפה שזה תענוג!!
    שמחתי לעזור!

    השבמחק
  4. עבודות מקסימות. למרות הבעיה שלך עם נסיכות...

    השבמחק