יום רביעי, 3 בדצמבר 2008

הספר השמן של דיסני #3

הספר השמן של דיסני... זוכרים? תזכורת קלה למי שלא עקב: אני רשומה לסדרת החלפות בסוואפ-בוט, של דפי ספר שמן בנושא דיסני. בכל החלפה צריך להכין 5 דפים בנושא אחר. והפעם: פיקסאר. אפשר היה לבחור כל אחת מהדמויות מסרטי פיקסאר (מחפשים את נמו, מפלצות בע"מ ועוד ועוד...)
מכיוון שההחלפה הקודמת היתה בנושא נסיכות - ורודה ומתקתקה, הייתי חייבת משהו כנגד כל המתיקות הזו. ומה הכי לא-מתוק בעולם? מפלצות כמובן! ולא סתם מפלצות - מפלצות בע"מ!

חזרתי לסגנון היותר "מטופל", והכנתי בעצמי רקע שמורכב משם הסרט שחוזר על עצמו. הרקע נצבע בדיו דיסטרס כחול ג'ינס. עליו בניתי דלת, שדרכה המפלצות אמורות להציץ לחדרי הילדים ולהפחיד אותם, ומאחורי הדלת תמונה של 2 כוכבי הסרט - סאלי ומייק. המילה "Boo" משורבטת ביד. כדי להוסיף עוד אפקט של נפח ומפלצתיות, השתמשתי בספק חוט-ספק סרט שעיר מאוד שקיבלתי מחגית המקסימה, שכתבה לי שאין לה מושג מה לעשות בו.

אז הנה הדלת מקדימה, משורבטת ביד חופשית לחלוטין (אולי חופשית מדי?... מאוחר מדי הפעם...) -



והנה מה שמסתתר מאחוריה -



כל הדפים שהכנתי זהים, מכיוון שהם נשלחו ל-5 משתתפות שונות.

במהלך ההכנה של הדפים הללו קיבלתי מסר ממישהי שהיתה אמורה לקבל ממני את החלפת הנסיכות. היא כתבה לי שהיא לא קיבלה כלום. זה היה קצת מוזר, מכיוון ש-4 המעטפות הנוספות ששלחתי באותו יום ממש הגיעו ליעדן, אבל לא רציתי לקחת סיכון ולאכזב אותה ולכן הכנתי לה דף אחר, הפעם עם כל 6 הנסיכות הקלאסיות, ועם 2 הדברים שכל נסיכה חייבת שיהיו לה - מראה וטירה.



יום אחרי ששלחתי את הדף הנוסף, קיבלתי מייל מאותה בחורה, שהמעטפה הגיעה... כתבתי לה שתהנה מהדף הנוסף... והמסקנה? הדואר מישראל לקנדה איטי עד דמעות... סבלנות, סבלנות, לא קונים בשום חנות.

תגובה 1:

  1. הייתי בטוחה שאמא שלי המציאה את "סבלנות, סבלנות, לא קונים בשום חנות"! בכל מקרה, הרעיון של לקחת דמויות מסרטים נפלא בעיניי והתוצאה מקסימה.

    השבמחק