יום שישי, 17 באפריל 2009

אמיגורומי


הכול התחיל בהחלפת מחזיקי המפתחות שהתארגנה לא מזמן באחת הקומונות. הוגרלתי להכין מחזיק מפתחות לנתנאלה. פימו - לא רציתי. חרוזים - לא התאימו. לתפור - לנתנאלה?? זו שגרה על מכונת התפירה שלה?? לא מתאים... תוך כדי שיטוט מאסיבי באחד מאתרי הסריגה שאני יותר מחבבת, Drop Design, נתקלתי בשמש אמיגורומי מתוקה, עם קרניים מסולסלות. התחלתי לסרוג במרץ, ושלחתי מחזיק מפתחות עם השמש המחייכת. מחוסר תשומת לב שלחתי את המחזיק בטעות בדואר רגיל במקום ברשום. למזלי, העיניים החדות של נתנאלה הצילו את השמש מהפח שאליו היא הושלכה. אז אם מישהו היה צריך עוד הוכחה לזה שדואר חשוב שולחים רק ברשום - הנה, קיבלתם.

הצילום של השמש שסרגתי די זוועתי, כי הוא צולם מוקדם מאוד בבוקר, לפני שהיה אור יום מלא, ובכל זאת - הנה היא:


השמש הזו החזירה לי את החשק לסרוג בובות. אחרי פו הדב שסרגתי ליום ההולדת של אורית, קצת הזנחתי את חוטי הכותנה שלי. בכל זאת, זו היתה משימה לא פשוטה. השמש הציתה בי שוב את חיידק האמיגורומי - הבובות הסרוגות. בובות האמיגורומי נסרגות בצורה מאוד פשוטה - חצאי עמודים שנסרגים בספירלה, זה הכול. פעם מוסיפים חצאי עמוד, פעם מצמצמים אותם, וזו כל התורה. אז חזרתי לבובות בהילוך נמוך - ציפור קטנה שסרוגה בחתיכה אחת, בתוספת כנפיים קטנות -


ההמשך כבר היה יותר מורכב, עם בובת ורד שנלקחה מתוך חוברת -



למרות שהיה מאוד לא פשוט לסרוג אותה, בייחוד את הידיים שלה, סיימתי אותה בהצלחה ונועה התאהבה בה במבט ראשון, ואני חייבת להודות שגם אני די מאוהבת בה :-)

ומה בתוכנית הסריגה?

יצורונים קטנים - בהתהוות (זוכרים את המשחק lemmings? אי שם בשנות השמונים המאוחרות / התשעים המוקדמות?? משם לקוחים היצורים).

שמלה לאחיינית שלי, שעומדת לחגוג שנתיים בעוד כחודש. נכון, זה לא אמיגורומי, אבל כשראיתי את חוט הבמבוק (החוט נקרא Panda, מתוצרת צמר טדי) ב"צמר גורמה" ברעננה לא עמדתי בפיתוי... הוא היה כל כך נעים ורך יותר מכל חוט שאני מכירה שהייתי חייבת (איפה קינשסה?? ראית שכתבתי "חייבת"?? לא "צריכה" ולא "רוצה" אלא ממש "חייבת"!!) לקנות אותו.

בובת אמיגורומי שתישאר סודית בינתיים כי אני לא רוצה לקלקל ל..... את ההפתעה ;-)

והרהורים כבדים על ההצעה של דנדשה לסרוג ביחד את בובת תותית, ששמורה אצל שתינו בפייבוריטס כבר שנתיים, ולכל אחת היו את הסיבות משלה לא לסרוג אותה בינתיים (דנדשה טוענת שהיא מתקשה עם האנגלית, למרות שלדעתי זה נראה יותר מפחיד ממה שזה באמת, ואני מתקשה לקבל על עצמי את ההתחייבות לסרוג שוב משהו כל כך גדול...)


כמו שנאמר - המשך יבוא...


5 תגובות:

  1. איזה כיף לך שאת יודעת לסרוג את כל היצורונים המשגעים האלה.
    הפרח הסרוג פשוט מדהים ביופיו

    השבמחק
  2. חתולה! נכון את כבר יודעת שאני חושבת שהאמיגורומי שלך מושלם? אז הנה אמרתי שוב :-)

    השבמחק
  3. אין עליך באמיגורמי! פשוט מושלם!
    אבל איך לא צילמת את המפלצון שלי המהממממם שהכנת לי?

    השבמחק
  4. חתולי
    אני חייבת גם אמיגורמי בצור גירפ'ה.
    ראית? קראת?
    חייבת.
    הגברת פרח משגעת.

    השבמחק
  5. כבר אמרתי לך בlive ואני אגיד לך שוב ושוב - האמיגורמי שלך מושלם!!!!!!!

    השבמחק