יום שבת, 25 באוקטובר 2008

שבת שקטה בבית...

אחרי כמעט חודש של התרוצצויות בלתי נלאות, שנבעו ממעבר דירה ששולב היטב בחגים (איך הם נגמרו כל כך מהר, איך?!), החלטנו על שבת שקטה בבית. מכיוון שחדר העבודה שלי כבר כמעט מסודר לגמרי, הגעתי למסקנה שאפשר בהחלט להתחיל להוציא חומרים ולעמוד בהתחייבויות שלי בזמן, ואפילו לפני הזמן אם אפשר, כי נובמבר בפתח ויש לי כמה מתנות יום הולדת להשלים.

התחלתי עם הדברים הפשוטים - לאסוף 2 מעטפות עם 50 קישוטונים (כפתורים, ניטים, בראדים, צ'יפבורדים ועוד) - זה היה פשוט יחסית. נכנסתי ל-swap bot, קראתי קצת את הפרופילים של הבנות שהייתי צריכה לשלוח אליהן, וסידרתי מעטפות.

מעטפה שלישית גם היא היתה קלה יחסית. מישהי מתוקה מפליקר שהתנדבה לשלוח לי קוביות "שבץ נא" מעץ ביקשה בתמורה דפים מעיתונים ועטיפות של חטיפים - בעברית. שלחתי עטיפות של שוקולד פרה, שנראו לי הכי מתבקשות, ובמקום דפי עיתון מהעיתונים המדכאים, שלחתי כמה דפים ממגזינים של אוכל ומהוביתון ישן. עוד כמה תוספות, ועוד מעטפה יצאה לדרך.

מעטפה רביעית כבר דרשה עבודה יותר רצינית. לפני חודש שלחתי מחזיק מפתחות עשוי מדומינו, להחלפה שהתארגנה בפליקר. אחרי שבועיים קיבלתי מסר שהמעטפה הגיעה קרועה לחלוטין, ומחזיק המפתחות לא היה בתוכה. הבחורה שאליה שלחתי כתבה לי שאין צורך להכין מחזיק מפתחות אחר, אבל כמובן שהכנתי. אין דבר יותר מעצבן מלחכות להחלפה כל כך הרבה זמן ובסוף לקבל מעטפה קרועה. נייר הרקע שבו השתמשתי למחזיק המפתחות הקודם נגמר לי, אז במקומו צבעתי את הרקע בצבעי ראב און מטאליים. המצפן והכיתוב Follow your heart נשארו. הפעם הוספתי למחזיק המפתחות גם קישוטים נוספים מלבד הדומינו, והנה הוא לפניכם (שימו לב - הדיימונד גלייז היה נחמד אלי הפעם והצטלם יפה) -

ואז הגעתי לאתגר שניסיתי להתחמק ממנו תקופה, אבל זמן המשלוח הולך ומתקרב. האתגר היה להחלפת ATC "תעשו עם זה משהו" ב-swap bot. נרשמנו להחלפה, ואז קיבלנו שותפים. השלב הבא היה לשלוח למי שאמורים להכין לו ATC את הכתובת שלנו, כדי שישלח לנו מעטפה עם 6 דברים שהוא היה רוצה לראות על ה-ATC שלו. השלב האחרון היה לקבל את המעטפה, להכין ATC ולשלוח אותו. אני קיבלתי מעטפה שרובה ככולה הכילה דברים מוזהבים - כפתורים מוזהבים, דיסקיות מוזהבות, חוט מוזהב, נצנצים (!!). כל מי שמכיר אותי יותר מ-5 דקות יודע שאני ממש, אבל ממש לא אוהבת זהב. למזלי היו במעטפה גם חרוזי אותיות ממש חמודים, ובין האותיות היה גם לב אחד. הלב גרם לאסימון שלי לרדת סוף סוף, והנה ה-ATC שהכנתי -



האתגר הזה נתן לי רעיון - לקחת את הדברים שנשארו, להוסיף 2-3 דברים משלי, ולשלוח למי שתרצה להתנסות. מי שתקבל תכין ותשלח לי ATC עם לפחות 6 אלמנטים מתוך המעטפה, ואז יהיה תורה להוסיף למעטפה דברים ולשלוח לבאה בתור שתכין עבורה ATC, וכן הלאה... אם יש מעוניינות - השאירו כאן תגובה ונתחיל שרשרת. אני בטוחה שייצאו דברים מעניינים.

דבר אחרון שעשיתי היום הוא כרטיס ברכה לבוס שלי, לכבוד התאומות שנולדו לו ולאשתו לפני שבועיים. אספנו כסף כדי לקנות להם מתנה, ותנחשו ממי ביקשו לדאוג לכרטיס :-) השתמשתי בנייר בייסיק גריי שחשבתי שלעולם אני לא אעשה איתו כלום, ופתאום הוא הסתדר לי מצויין בכרטיס. חותמת של טימי, חותמת של סטאמפסמית וכמה בראדים השלימו את התמונה -



בין הכרטיסים למעטפות קיימתי הבטחה לנועה להכין עוגיות בצורת האותיות של השם שלה. חתכנו יחד "נועה", "אבא" ו"אמא", אפינו וכרסמנו להנאתנו אחר הצהריים, רדפנו קצת אחרי פצפונת, האוגרת, שהחליטה לטייל למחוזות קצת רחוקים מדי לטעמנו, ובסה"כ היה כיף פשוט להיות בבית, שסוף סוף קיבל צורה של בית, אחרי שתקופה ארוכה (מדי?) הוא נראה כמו קירות עם ארגזים.
זהו להיום. אחרי כל העבודה הזו הגיע זמן לישון.

9 תגובות:

  1. כתבת יפה, נהניתי לקרוא!
    מחזיק המפתחות משגע ביופיו ולמרות שגם אני ממש לא אוהבת זהב ה-atc פשוט נהדר.
    בשעה טובה על המעבר ובהצלחה!
    מור

    השבמחק
  2. מזל טוב על השלמת המעבר. המחזיק מפתחות מדהים, ה ATC יצא אחלה ואני אוהבת אותו למרות שגם אני לא כ"כ אוהבת זהב

    השבמחק
  3. וואו, כמה שהATC יפה (וגם אני לא מחבבת את הזהב-זהב הזה), אבל עשית עבודה נהדרת !
    נהניתי מאוד לקרוא אותך, חזרה נעימה לשיגרה :-)

    השבמחק
  4. חתולההה מה זה ההספק הזה והכל בשבת ועוד הספקת לעבור על הבלוג של הסריגה! אלופה! מחזיק המפתחות מדהיםםםם! אני חייבת לתת לבעלי את אתגר החירור של אבני הדומינו :-)

    השבמחק
  5. איזה הספק מדהים! כל הכבוד!
    אהבתי מאד את מחזיק המפתחות, נראה לי שאני אלך לשדוד את סבא שלי, יש לו מליון דומינו בבית!

    השבמחק
  6. תם ונשלם המעבר וקדימה ליצירה

    המחזיק מקסים, והATC מאוד יפה ויש עבודות שזהב מאוד מתאים להם.

    הכרטיס - טוב נו טימי וחתולי לנצח חחחחחח

    נשיקות

    השבמחק
  7. חחח יפצ'וקה הרגת אותי. תודה נשמה :)

    השבמחק
  8. הילה אין צורך לשדוד אף אחד. יש דומינו הכי פשוט ב-9.90 לחבילה בכפר השעשועים. יש אפילו חבילות של מיני דומינו, ב-3.90, והם ממש מתוקים.

    השבמחק
  9. בהצלחה בדירה החדשה מחזיק חדש מזל חדש (-:

    השבמחק