יום שבת, 1 בנובמבר 2008

איזה כיף להיפגש!

ביום חמישי האחרון נערך מפגש פורום אומנות שימושית של Ynet, שאותו אני מנהלת. קרן (פרפרים) נרתמה לעזרה וערכה רישום של המגיעות. גם נטע (כסלו) נרתמה למשימה ותיאמה בין הבנות שהביאו כיבוד משובח ביותר - ולשתיהן מגיעות מחיאות כפיים סוערות על הארגון המושלם!

המפגש הפעם, בניגוד למפגשים קודמים, היה קטן. היינו כ-25 בנות, ונסיך אחד שהגיע להופעת אורח (הבן המתוק של קושקוש). נוצרה אווירה מאוד אינטימית וכיפית, ובזכות הרוח שנשבה על "קצינת הבידור" שלנו, קינשסה, התגלגלנו כולנו מצחוק לתוך הלילה. אפילו מזג האוויר התחשב בנו, ורק לאחר שאחרונת המשתתפות עזבה התחיל לרדת גשם הזלעפות שחיכה בסבלנות עד שנתפזר.

במפגש נערך כמיטב המסורת משחק החלפת המתנות. במפגשים קודמים, בשל כמות גדולה של משתתפות, המשחק נערך כהגרלה כך שבכל פעם מגרילים 2 פתקים והבנות שהוגרלו מחליפות ביניהן מתנות. במפגש הזה חזרנו לשיטת השרשרת - הראשונה שולפת פתק, נותנת את המתנה שלה למי שעלתה בגורל ששולפת פתק נוסף, וכן הלאה... הפעם המשחק קיבל תוספת קטנה, כאשר מי ששלפה פתק היתה צריכה לתאר את זו שעלתה בגורל, במקום סתם להקריא את שמה.

לאחר שעניתי לתיאור "מיאו" קיבלתי מ-d.ettinger זר קשרי בדים מקסים. המתנה שאני הכנתי היתה קלמר נפוח עם רוכסן, מבד קורדרוי פרחוני, שתפרתי לפי ההדרכה המצויינת הזו - http://dragoknit.blogspot.com/2007/02/box-bag-tutorial.html . גם הבד החיצוני וגם הבד הפנימי (ורוד) גוהצו על פליזלין, כדי לתת לקלמר מעט קשיחות. שרוני, מלכת הכרטיסים, קיבלה אותו, וכבר אמרה לי שהיא שמחה שיהיה לקרופ-א-דייל שלה בית חדש.




לסיכום - היה נעים, טעים, מצחיק, כל מה שיכולתי לבקש ממפגש כזה.

8 תגובות:

  1. אווווו מ-ה-מ-ם!

    השבמחק
  2. יקירתי, המון תודה על התיק המקסים !! אני מאוד מאוד אוהבת אותו.

    השבמחק
  3. קלמר יפהפיה על איזה פליזלין גיהצת ?

    יפצוק

    השבמחק
  4. גם אני מאוד אהבתי :) אני חושבת שאכין אחד כזה לעצמי. זה מופרך לעשות את זה בתפירה ידנית? (הכוונה שלי היא בכמות העבודה ובחוזק)

    שירלי.

    השבמחק
  5. יפצ'וקה - גיהצתי האמת על מה שנקרא באטיסט - זה שיש לו צד אחד דביק וצד שני כותנה. גיהצתי על הסוג העבה יותר.
    שירלי - אני לא חושבת שזה מופרך לעשות כזה בתפירה ידנית, רק באמת להשתמש בחוט חזק, אפילו חוט כפול, ובאזור של הרוכסן לעבור כמה פעמים.
    תודה לכן על המחמאות!

    השבמחק
  6. כאן קצינת הבידור קינשסה שמאשרת ומסכינה עם כל מילה שנכתבה.אהבתי את הצבעוניות של הקלמר/תיק

    השבמחק
  7. היה באמת כיף גדול!!
    תודה לך ולכל העוסקות במלאכה להרמת ערב נעים וכיפי ביותר!!
    התיק מהמם!!!!

    השבמחק
  8. יפתי, תוייגת !
    יאללה, שפכי את התיק ותצלמי. אני מחכה.
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=574051&blogcode=10133265
    }{

    השבמחק