יום ראשון, 28 בפברואר 2010

הפעם בקטנה... הוראות לעלים

אחרי הרשומה הקודמת, על שרשרת הפרחים, קיבלתי המון תגובות חמות שמאוד ריגשו אותי. בין התגובות ראיתי שהיו כמה בקשות להוראות לסריגת העלים. אחרי כמה נסיונות, טעויות ותהיות - הגעתי לעלים המושלמים.
סרגתי אותם במסרגה מס' 3, בחוטי כותנה.

בסיס:
סורגים 5 עיני שרשרת. נועצים את המסרגה בעין הראשונה שסרגנו וסורגים עין שטוחה כך שהשרשרת תיסגר לטבעת.

העלה:
סורגים 3 עיני שרשרת שמהוות את העמוד הראשון. אחריו סורגים 8 עמודים נוספים בתוך הטבעת.
סורגים עמוד כפול בתוך הטבעת. סורגים 3 עיני שרשרת, וחצי עמוד בעין הראשונה בשרשרת הקטנה הזו.עכשיו סורגים עמוד כפול בתוך הטבעת המקורית שלנו, ועוד 8 עמודים בתוך הטבעת (כן, צפוף, אבל כולם נכנסים, לא לדאוג).
לסיום סורגים עין שטוחה בעין השלישית של ה"עמוד" הראשון.

אם רוצים, אפשר לסרוג כמה עיני שרשרת שיהוו את הפטוטרת של העלה.



זהו זה.



בהצלחה!

7 תגובות:

  1. תודה יקירתי.
    טוב לדעת שזה קיים...

    ומזכירה ש................
    השרשרת היא שלי...........שלי.........שלי......

    השבמחק
  2. המון תודה.
    זה פשוט נראה נהדר.

    השבמחק
  3. תודה רבה רבה! בדיוק היום התכוונתי לנסות.

    השבמחק
  4. מקסים. ו....פטוטרת? וואלה לא זכרתי מילה כזוץ
    כל יום לומדים :-)
    תודה רבה!

    השבמחק
  5. אם לא אני, מי יכתוב פטוטרת? בכל זאת ביולוגית... :-)

    השבמחק
  6. ואו יפהפה! קישרתי לכאן מנישות
    http://nishot.blogspot.com/2010/03/happy-passover.html

    השבמחק