יום רביעי, 21 באפריל 2010

מה הקשר בין ג'ירפה, מפלצת וקוף?


אמיגורומי כמובן... הנה, תראו למה:

כשהיינו סטודנטים וגרנו בבאר שבע, אחד החברים שלנו תמיד הפתיע אותנו בבישולים שלו. באחד מימי ההולדת שלו, חברים קנו לו את ספר הבישול של יונתן רושפלד, שהיה אז אחד מהשפים היותר מצליחים בארץ. את אחד מפרקי הספר הוא פתח במילים "אני ללא ספק בתקופת הרביולי של חיי". ובכן - אני ללא ספק בתקופת האמיגורומי של חיי... אמנם פה ושם יש איזה פרוייקט קטן שמזיז אותי לתחומים אחרים, אבל אני מוצאת את עצמי חוזרת שוב ושוב לסריגת אמיגורומי. יש משהו כל כך מהנה וכל כך מרגיע בסריגה הזו, שגם נותנת תוצרים בזמן קצר יחסית (יחסית נניח לשמיכה, שאל או צעיף, שהסריגה שלהם נמשכת אצלי לנצח).
אני אתחיל בחוב קטן - ג'ירפה שנסרגה כבר די מזמן, לג'ירפה הכי מדהימה שאני מכירה, הלא היא קינשסה. כבר הרבה זמן שרציתי לסרוג לה ג'ירפה, ולא יצא, ופתאום לפני כמה חודשים נתקלתי בהוראות לג'ירפה מתוקה, ואמרתי לעצמי שאם לא עכשיו זה כבר לא יקרה לעולם.


זה היה כבר די מזמן, ומאז הספקתי לסרוג כמה וכמה בובות.
בשבת האחרונה ההורים שלי ואחותי באו לבקר, והספר creepy cute crochet שקיבלתי מ-Tzik ו-vinny לאחד מימי ההולדת שלי הסתובב בסלון. מבט קצר של אחותי בספר הספיק לה, והיא מייד ביקשה לקבל את היצור הירקרק והחמוד שמופיע על הכריכה. נועה שמעה שאני עומדת לסרוג משהו מהספר, ומייד הסתכלה בו בעצמה ודרשה את הקוף, גם הוא על הכריכה. עוד באותו ערב התיישבתי לסרוג במרץ, והקוף עצמו היה גמור. למחרת הלבשתי אותו באפודה ובכובע, והנה הוא לפניכם:


עכשיו הגיע תורו של היצור הירקרק. הראש שלו היה פחות מסובך משחששתי, והסתבכתי דווקא עם... הכנפיים שלו! (כן, יש לו כנפיים, חדי העין יראו אותן מציצות מאחורי הידיים). סרגתי פעם אחת, ופרמתי, וסרגתי פעם שניה, ואז זרקתי אותן לפח והלכתי לישון. למחרת בבוקר הכול נראה הרבה יותר פשוט, וגם היצורון הירקרק הושלם.



השם של היצורון, Cthulu, סיקרן אותי מאוד. הספר אמור להיות ספר של מפלצונים, והוא גדוש וזומבים, שלדים ושאר תפלצות. הן חמודות אמנם, כי הן סרוגות, אבל הן מפלצות. חיפוש קצר בגוגל העלה שקת'ולו הוא יצור עתיק ומפלצתי, איום ונורא, מה שנקרא - אבי כל המפלצות. כשסיפרתי את זה לאורית היא אמרה שלא אכפת לה, וכשהוא סרוג הוא ממש חמוד. מה נשאר לומר? אם היא מרוצה - דיינו!


לפני סיום אני אספר לכם על בלוג קנדי שווה במיוחד אצל נתנאלה, ששוב מגלה את רוח הנדיבות שלה, ואנצל את ההזדמנות לאחל לאהבה שלה רפואה שלמה, ושתיפטר מהגבס מהר!!

הרבה בריאות!



14 תגובות:

  1. ויי ויי איזה מתוקים האמיגורמים שלך.
    אחד אחד.

    השבמחק
  2. איזה מתוקיםםםםם! הזכרת לי שיש לי קוף שהתחלתי לפני כמה חודשים שיש לו גוף וראש וצריך דחוף גפיים :-) וגם הזכרת לי את קרם ברולה של רושפלד!

    השבמחק
  3. איזה מתוקים! הכי אהבתי את הג'ירפה. הילדים שלי מסתכלים מאחורי הגב שלי וצועקים - הנה קתהולו!!! מסתבר שהוא מפורסם(:

    השבמחק
  4. כאן ג'ירפה שמתה על הג'ירפה והחתולה...

    השבמחק
  5. מהממים ומושלמים ברמות! את פשוט אלופה!

    השבמחק
  6. איזה מקסימים!! הירקרק הורס!!

    השבמחק
  7. חתולי,

    הדברים שלך הם "סוף".
    כל פעם אני נדהמת מחדש.

    השבמחק
  8. הי! גם אני בתקופת אמיגורומי ואפילו מסיימת קורס ראשון. יש מצב שתפרסמי הוראות לגירפה???
    תודה

    השבמחק
  9. כמה מחמם את הלב לקרוא את התגובות האלה כל פעם מחדש!!
    דורית - הג'ירפה גם היא סרוגה מחוברת כך שלא יהיה יאה לפרסם את ההוראות שלה. תשלחי לי מייל ונראה איך אני יכולה לעזור - hatuli@gmail.com

    השבמחק
  10. מהממים האומיגורומים שלך!!
    תודה על היצור הירקרק ולא איכפת לי שהוא מפלצת:-)

    השבמחק
  11. האמיגורומים שלך כל כך מושלמים
    אבל הכי אהבתי את הגירפה :)

    השבמחק
  12. האמיאורגימי שלך מדהימים אחד יותר מהשני
    צבעוניים ויפים
    ובכלל הרבה זמן לא ביקרתי כאן אז הלכתי אחורה וראיתי את כל הדברים המהממים, משגעים, מיוחדים ברמות על שאת יוצרת כל הכבוד!!!

    השבמחק