יום ראשון, 28 ביוני 2015

6

6 שנים...
לפני 6 שנים, בדיוק בשעה הזו של אמצע הלילה, התחיל הלילה ההוא, ששינה לי את כל החיים. זה התחיל בקטן, בדימום קל ולא מוסבר, והמשיך לצירים שהובילו ללידה שלך.
לפני 6 שנים הפכת אותי לאמא.
התחלנו את המסע הזה כשאת תינוקת קטנטנה, חסרת ישע. מתוקה כל כך שהלב נמס.
גדלת, התפתחת, למדת לזחול, לשבת, ללכת...
 
למדת לדבר, לשיר, לביים...
למדת לשחק, לשתף, להשתולל...
פיתחת לך חוש הומור וכשרון להתחבר מייד לכל מי שסביבך...
למדת שלכל שאלה חייבת להיות תשובה, ואם אין, אז אפשר להמציא, הלא בשביל מה יש לנו דמיון כזה מפותח...
למדת לקרוא ולכתוב, להמציא סיפורים ושירים, למדת שלהיות אחות גדולה זה לא תמיד קל...
מה אני אגיד לך, ילדה שלי? ממש מול העיניים שלי הפכת לילדה גדולה, בוגרת, סקרנית, שואלת, מלאת אהבה, כשרון ויופי. אני מאחלת לך, רגע לפני פרק חדש בחיים שלך, כשכיתה א' ממש מעבר לפינה, שתמשיכי להיות בדיוק מי שאת, ולדעת בדיוק מה את רוצה ואיך את רוצה, שתמשיכי לקבל מהעולם את כל האהבה והטוב שהוא נותן לך, ובעיקר - שיהיה לך יום הולדת הכי שמח בעולם!!
אוהבת,
אמא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה