יום ראשון, 28 ביוני 2015

מטמון ורוד

שמיים ירוקים ארגנה החלפת "חפש את המטמון". בהחלפה הזו, כל משתתפת היתה צריכה לבחור נושא מתוך מגוון נושאים שבו היא רוצה שההחלפה שהיא מקבלת תעסוק (בין הנושאים היו פסים ונקודות, אוכל, טקסט ומספרים, בד, נייר ועוד). אני קיבלתי את עיצובית עם נגיעהכמוחלפת. עיצובית ביקשה את הנושא פסים ונקודות. מעבר לזה, ידעתי שהיא אוהבת ורוד. בעצם, אוהבת זו מילה עדינה מדי... אפשר להגיד שהבחורה חיה ונושמת ו ר ו ד.
אני מתה על פסים ועוד יותר מתה על נקודות, וחשבתי שבקלי קלות אמצא מה להכין לה שישמח אותה. היו לי כמה רעיונות, אבל כרגיל, כשהגיע רגע האמת שבו צריך ליישם את אחד מהם, המוזה התעופפה לה דרך החלון והשאירה אותי בלי שום דבר ממשי. ניסיתי ללכת למחוזות הבטוחים שלי ולסרוג יצורון אמיגורומי מפוספס, אבל משהו בו אמר לי שהוא לא אמור להיות של עיצובית, אז כרגע הוא נזנח, כשבאמתחתו רק רגל אחת ושתי אוזניים. בבוא היום אני אשלים לו את הרגל השניה ואוסיף לו ידיים, אבל לא כרגע.
אחרי שהשלמתי עם העובדה שאני לא עומדת לסרוג שום דבר להחלפה הזו, פניתי אל אהובתי משכבר הימים, מכונת התפירה, ששכבה זנוחה ובודדה בפינה. עשינו שולם וסולחה ואיחוד מחדש, וישבתי לתפור בובות מתוך גזרה של Melly and Me. בדים מנוקדים ומפוספסים עם הרבה הרבה ורוד נשלפו, ויצאתי לדרך. בניגוד לפעמים אחרות שבהן אני תופרת בובה אחת, נועה רואה אותה ומבקשת אחת לעצמה ואני פוטרת אותה ב"אני אכין לך בהזדמנות", הפעם תפסתי 2 ציפורים במכה אחת, תרתי משמע. תפרתי את 2 הגרסאות שהיו לגזרה, אחת של ינשוף ואחת של ציפור. הינשוף (או שמא הינשופית?) אומצה חיש מהר ע"י נועה, ועיצובית קיבלה את הציפור, שהתעופפה אליה באדיבותו של דואר ישראל.
התמונות הן של 2 הציפורים ביחד, פשוט כי הן היו כל כך חמודות שחבל היה לצלם כל אחת בנפרד. הנה הצמד חמד במלוא אורכו והדרו -

וגם תקריב קל -

וזהו להפעם.
אז מה היה לנו? היתה תפירה, היה ורוד, ואם זה לא עושה שמח, אני לא יודעת מה כן :-)
בפוסט הבא - דרדסית עושה קאמבק!!
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה