יום ראשון, 28 ביוני 2015

שמיכה מסתורית בהמשכים #6

לא, לא, זו לא אני - זה הם!! מהבוקר אני עושה REFRESH על הבלוג של BERNAT, ורק עכשיו הם פרסמו את הריבוע החדש.
אז לפני הכול - זריקת הרגעה ועידוד - לא סיימתי את כל 16 הריבועים, אני אפילו לא קרובה.
עוד זריקת עידוד - השבוע יש לנו רק 4 ריבועים.
ועוד אחת אחרונה - הם ממש קלים ומהירים, אין החלפת צבעים - רק לסרוג!
השבוע הריבועים יהיו בצבע A (טבעי/שמנת, שממנו קנינו 6 כדורים).
למי שמעדיף, הוראות באנגלית ותרשים יש כאן. למי שסקרן לראות את הריבועים הקודמים - הנה קישור לריבוע החמישי של Bernat.
סורגים 31 עיני שרשרת.
שורה 1: עמוד בעין הרביעית מהמסרגה. (נחשב לעמוד שני בשורה. 3 העיניים שדילגנו עליהן הן העמוד הראשון). *לדלג על 3 עיניים. (3 עמודים, עין שרשרת, 3 עמודים) בעין הבאה. נוצרה מניפה. לדלג על 3 עיניים (שימו לב שאתם באמת מדלגים על 3 ולא על 4, כיוון שהעין שצמודה למניפה שסרגנו  כמעט נעלמת מתחת למניפה) ולסרוג עמוד בכל אחת מ-2 העיניים הבאות. לחזור מ-* פעמיים נוספות (עד לסוף השורה).
שורה 2: 3 עיני שרשרת (נחשבות לעמוד ראשון). עמוד בעמוד הבא. *לדלג על 2 עמודים, עמוד בעמוד הבא. עין שרשרת. (עמוד, עין שרשרת, עמוד) ברווח הבא. נוצר V. עין שרשרת. עמוד בעמוד הבא. לדלג על 2 עמודים. עמוד בכל אחד מ-2 העמודים הבאים. לחזור מ-* פעמיים נוספות. (העמוד האחרון בשורה נסרג ע"ג עין השרשרת השלישית מהשורה הקודמת).
שורה 3: 3 עיני שרשרת (נחשבות לעמוד ראשון). עמוד בעמוד הבא. מניפה (3 עמודים, עין שרשרת, 3 עמודים) ברווח של ה-V משורה קודמת. עמוד בכל אחד מ-2 העמודים הבאים. לחזור מ-* פעמיים נוספות. (העמוד האחרון בשורה נסרג ע"ג עין השרשרת השלישית מהשורה הקודמת).
לחזור על שורות 2 ו-3 שלוש פעמים נוספות. (סה"כ אמורות להיות לנו כעת 9 שורות).
לחזור על שורה 2.
שורה אחרונה: 3 עיני שרשרת (נחשבות לעמוד ראשון). עמוד בעמוד הבא. *3 עיני שרשרת. חצי עמוד ברווח של ה-V משורה קודמת. 3 עיני שרשרת. עמוד בכל אחד מ-2 העמודים הבאים. לחזור מ-* פעמיים נוספות. (העמוד האחרון בשורה נסרג ע"ג עין השרשרת השלישית מהשורה הקודמת).
סה"כ 11 שורות.
לא לשכוח לסרוג רופף, כדי להגיע לגודל הנכון של הריבוע.
טיפ: אם יש  הבדלים קטנים בין הריבועים ואתם לא יכולים לישון עם זה בשקט, אפשר לקבע (to block) את הריבועים כך -
לוקחים לוח קלקר ומציירים עליו ריבוע בגודל 20*20 ס"מ. מניחים את הריבוע שלנו על הקלקר ותופסים אותו בסיכות או נעצים לקלקר. מרססים במים כך שהריבוע יירטב היטב, ומשאירים להתייבש. זה ייקבע את הריבוע שלנו לגודל הנכון. (גילוי נאות: אני לא עושה את זה. אין לי סבלנות. אני מאמינה שבחיבורים כל ההפרשים של כמה מ"מ יסתדרו).
שיהיה לנו בהצלחה,
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה