יום ראשון, 28 ביוני 2015

החלפות, החלפות ושנה טובה!

השנה החדשה נפתחה בקול ששון ובקול שמחה.
נועה'לה התחילה ללמוד בכתה א' ובינתיים נהנית מכל רגע. הגוזל עבר מהתינוקיה לפעוטון (ממש מרגש... הילד "עלה כיתה" בפעם הראשונה.... :P ) ובינתיים טפו טפו טפו גדל ומפתיע אותנו כל יום במשהו חדש.
זה נראה לי כמו זמן טוב לעשות שוב סדר בתמונות ולהראות קצת החלפות שהשתתפתי בהן לאחרונה.
הראשונה, החלפת דוילי בקומונת "פרידה ונומה". המשימה היתה להכין משהו בהשראת אותן מפיות תחרה שעושות קאמבק ענק בתקופה האחרונה. השותפה שלי להחלפה היתה שרון רותם, התופרת המוכשרת. אחרי שסובבתי בראש כל מיני רעיונות, השראות ודוגמאות, החלטתי ללכת על המקור ולסרוג בעצמי מפית. את המפית תפרתי לכרית סיכות, כי ציפור קטנה שקוראים לה זיקוקית לחשה לי, שבאחד המפגשים יצא לה לדבר עם שרון, ושתיהן דיברו על כך שהסנדלר הולך יחף, ולמרות ששתיהן תופרות לא מעט, ושתיהן תפרו כבר לא מעט כריות סיכות, להן עצמן אין אחת כזו.
לפי שרון, הכרית התקבלה בשמחה, והיא משמשת אותה היטב.
החלפה שניה היא החלפת אקססוריס, שבה המשימה היתה להכין ל-2 משתתפות שרשרת, בצבעים לפי בחירתן. אני קיבלתי שרשראות מקסימות מדפי ומפיית מרציפן. השותפות שלי להחלפה היו תמר הסופר גירל, שביקשה שרשרת בגווני לבן ושקוף, ו-T42 שביקשה שרשרת בגווני טורקיז.
השרשרת הראשונה שהכנתי היתה השרשרת הטורקיזית. החלטתי לחזור לסגנון המוכר והאהוב של שרשראות סרוגות, אבל ברוב עוונותיי לא יכולתי לוותר על משהו סרוג מחוט כותנה (מי אמר אמיגורומי ולא קיבל?) והוספתי כדורונים קטנים סרוגים.
השרשרת השניה שהכנתי היתה שרשרת לבנה וחגיגית לתמר, שבה שילבתי פרח סרוג ובמרכזו כפתור וינטאג' מאוסף כפתורים ישן, וחרוזים מכל הסוגים והמינים בצבעי לבן ושקוף (יש שם פנינים, סברובסקי, צ'כי, חרוזי טיפה ועוד ועוד מכל טוב קופסאות החרוזים שלי...)
החלפה אחרונה שנשלחה עד כה והתקבלה ממש היום, היא החלפת איחולים. בהחלפה הזו כל משתתפת איחלה לעצמה 3 איחולים וקיבלה מתנה בהשראת לפחות אחד מהאיחולים. אני קיבלתי לוח תכנון מהמם וצנצנות עם חליטות בריאות שונות מ-loolaB המתוקה, שהפתיעה אותי עם מסירה אישית בערב ראש השנה, והייתי צריכה להכין משהו ל-hadarling. הדר איחלה לעצמה בין השאר לעבור דירה ולסיים את הלימודים. הכנתי לה מעין קישוט, שמשמש גם כמתלה למפתחות, בצורת המילה Welcome. על המתלה מודבקים ניירות סקראפ, נייר מחברת וגם דפים שלקוחים מספר לימוד ישן. עפרון איקאה, סלוטייפ - סרט מדידה וכמה סרטים השלימו את התמונה.
וכמובן שלא יעלה על הדעת לשלוח החלפה איחולים בלי כמה מילים חמות, אז הנה הכרטיס שהתלווה להחלפה.

**************************************עדכון
**************************************
הדר המקסימה צילמה מחדש את המתלה, על רקע בהיר יותר, כדי שאפשר יהיה להתרשם ממנו בצורה יותר טובה. תודה מתוקה!
ולסיום סיומת, באווירת החגים -
זוכרים את ההוראות לתפוחים הסרוגים? סרגתי 4 תפוחים כאלה, 2 אדומים ו-2 ירוקים, וארזתי כל צמד (אדום וירוק) בסלסלת שוקולדים, כמתנת חג. לצערי שכחתי לצלם את התפוחים מחוץ לאריזה, אז קבלו תמונה של הסלסלה השלמה.

זו גם הזדמנות נהדרת בשבילי להודות לכל הקוראים והקוראות, המגיבים והמגיבות - כיף לקרוא שהמילים שלי מגיעות לעין קשבת :-)
שתהיה לכולנו שנה טובה ומאושרת, וגמר חתימה טובה!
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה