יום ראשון, 28 ביוני 2015

חוזרת בסטייל

נטשתי להרבה זמן, אולי אפילו יותר מדי זמן, אבל הכול בגלל ריבוי פרוייקטים שתופסים כל חלקה טובה משעות הפנאי המעטות שלי.
יש דברים שכבר הוכנו ונמסרו, ומחכים להצטלם, ויש דברים בהכנה (חיבור הריבועים של השמיכה, פונצ'ו מפליס עם גימור סריגה שמחכה בסבלנות משנה שעברה וסוף סוף הגיע תורו, שאל קשרי שלמה שסוף סוף נמצא לו החוט המתאים ועכשיו אפשר לסיים אותו ועוד ועוד...)
אבל מכיוון שתוייגתי כבלוגרית עם סטייל ע"י גלישקשתפשוט הגר,עלמה7יפעת קייטס עיצוביםmicgadjet וליאת, אני רואה את עצמי מחוייבת להעביר הלאה את השרביט.
מכיוון שאני כבר שנים בפורומים/קומונות ומה לא, קצת קשה לי להאמין שאני אצליח למצוא 8 דברים שאתם לא יודעים עלי, אבל בואו ננסה.
  1. כשהייתי ילדה פחדתי נורא מרעשים. הפחד שלי גרם לי לא לצאת לעולם לחצר אצל סבא וסבתא שלי בזמן שסבא שלי עבד בנגריה שלו, וביום העצמאות תמיד הייתי נשארת בבית כשכולם הלכו לראות את הזיקוקים, ולאומלל התורן שנאלץ להישאר איתי בבית במקום ללכת לחגיגות אסור היה כמובן לפתוח את החלונות ולראות אותם מהבית, כי הרעש יכול להיכנס פנימה...
  2. אני פוחדת פחד מוות מג'וקים. כשאני פוגשת ג'וק אני מאבדת את הנשימה ונאלמת דום, וברגע שאני מצליחה לנשום קצת מייד פורצת מהפה שלי צווחה שלא תבייש אף סרט אימה מהסוג הגרוע ביותר.
  3. וזה עוד כלום לעומת המפגשים שלי עם גמלי שלמה...
  4. עם צפרדעים, שבלולים, חיפושיות, פרפרים, עכברים ושאר שרצים אין לי בעיה, ואני אפילו די מחבבת אותם.
  5. למרות שקוראים לי חתולי ומבחינת כל מי שמכיר אותי אני מזוהה לחלוטין עם החיה הזו, מעולם לא היה לי חתול בבית (אבל יש לי הרגשה שזה עוד יגיע... כשהקטקט יגדל קצת ויבין שחול זה לא אוכל...)
  6. אני מכורה למה שנקרא "סדרות בתי חולים". אי.אר, שיקאגו הופ, דוגי האוזר, האנטומיה של גריי, האוס - you name it.אם יש שם רופא - אני מכורה! בעלי טוען שגם אם ייקחו עציץ, ילבישו אותו בחלוק ויצלמו על זה סדרה תיעודית אני אתמכר לה בשניה וחצי.
  7. אני משחקת בחווה של הפייסבוק כבר יותר משנה וחצי. אני יודעת שזה משחק מפגר, שהלוואי שכל החקלאים היו מצליחים לגדל כאלה גידולים יפים כל כך מהר ובקלות, אבל מה לעשות... כל פיצ'ר חדש, כל הפתעה חדשה, כל כבשה או פרה חדשות - מוחקים לי בשניות את ההרהורים על פרישה...
  8. אני בלגניסטית בנשמתי. אני מאוד אוהבת לראות מקומות מסודרים, וחלום חיי הוא להצליח לשמור על הבית שלי מסודר למשך יותר מחצי שעה אחרי הנקיונות של יום שישי, אבל רק כשיש סביבי קצת בלגן אני מרגישה באמת בבית. למרות כל זה, בכל מקומות העבודה שבהם עבדתי אי פעם, אנשים בטוחים שאני הבנאדם הכי מסודר ביקום. אין לי מושג איך זה קרה...
לא ייאמן... הצלחתי להגיע ל-8 :-)
אני חושבת שכל בלוג אפשרי תחת השמש קיבל את אות הסטייל, אז אני אסתפק בהמלצות על כמה מהבלוגים שאני באמת באמת אוהבת (יש עוד המון שאני אוהבת, אני אסתפק במדגם מייצג.
  • טים הולץ, האיש והאגדה. תמיד מפתיע עם חומרים חדשים, טכניקות חדשות, ולא מפסיק לרתק.
  • ג'ון המדהימה, שיש לה את גזרות האמיגורומי הכי מדהימות של חיות, פרחים ועוד ועוד.
  • רוב המקסים, שמרכז אצלו בבלוג כל גזרת אמיגורומי חינמית אפשרית תחת השמש.
  • אכפת לכם אם אסרוג? שתמיד משמחת עם הצבעוניות שלה.
  • Mojo Monday שמביא כל שבוע סקיצה חדשה לכרטיס ברכה.
  • סטייסי כהן, עם עיצוב אלבומים מוקפד, נקי ומלא השראה.
  • סטודיו קאליקו, גם היא עם עיצוב אלבומים ושפע של טכניקות ורעיונות.
  • ואחרון חביב לעת עתה - whip up, בלוג הקישורים האהוב עלי.
זהו להפעם, מקווה לחזור בקרוב עם תוצרים גמורים.
שיהיה סופ"ש מצויין!
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה