יום ראשון, 28 ביוני 2015

ג'ירפה עם גרביים

ג'ירפה אחת שאני מאוד אוהבת חגגה לפני... אהמ... מי סופר? :-) יום הולדת חגיגי וטעים שכבר נכתב עליו רבות. לג'ירפה הזו קוראים יפעת קייטס עיצובים, אבל אצלי זה כבר חסר תקנה, והיא תישאר ג'ירפה תמיד.
לא פשוט להכין מתנה לג'ירפה כזו, שהיא גם מוכשרת וגם צבעוניות וגם מלכת הרעיונות המעולים. שיטוט מקרי בחנות של תגילי, "טבעי לסרוג", הניב רכישה של צמר הורס מיוחד לגרביים. הצמר נקרא Landscape colors, והגוון הספציפי שבחרתי בו הוא storm, והוא של המעצב Kaffe Fassett. יש לו  צבעים מקסימים, והוא נעים, וגם מאוד מחמם בגלל שהוא מכיל צמר. כל מה שנשאר הוא לשבת ולסרוג גרביים. אז נכון שכבר סרגתי גרביים/נעלולים, גם במסרגה אחת וגם בשתיים, אבל החלטתי הפעם ללכת עד הסוף ולסרוג גרביים כמו שצריך, עם 5 מסרגות. העובדה שלא היה לי מושג קלוש איך סורגים ב-5 מסרגות היתה כמובן זניחה...
מצויידת בצמר הלכתי לחנות הצמר האהובה עלי, "האקדמיה של סבתא" (רח' ברקוביץ' 4 בפתח תקווה, מומלץ בחום!) כדי להצטייד במסרגות מתאימות לצמר. אירינה, המוכרת המקסימה, התלהבה מאוד מהצמר, ואגב שיחה איתה נודע לי שהיא מלמדת סריגה, ובין השאר מלמדת גם לסרוג גרביים ב-5 מסרגות. מייד קבענו שיעור, שיצאתי ממנו עם ידע איך לסרוג גרביים בכל המידות, מכל צמר ובכל גודל מסרגה.
מאותו יום ועד ליום ההולדת, כשבועיים ימים, ישבתי כל ערב וסרגתי וסרגתי, וסרגתי וסרגתי, וסרגתי עוד קצת, ויום לפני יום ההולדת, בשעה 12 בלילה בדיוק, הגרביים היו מוכנים. למחרת בערב הם נמסרו באהבה לג'ירפה שאני הכי אוהבת בעולם.
מחשש לאבד את קוראיי הנאמנים אני לא אכתוב כאן את ההוראות לסריגת הגרביים. למי שלא מנוסה הן באמת עלולות להישמע כמו סינית עתיקה. למרות זאת, מי שממש ממש רוצה, מוזמן לשלוח לי מסר ואני אשמח להסביר, רק חשוב לציין שצריך קצת נסיון עם סריגה בשתי מסרגות.

שרק נזכה לחגוג!!
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה