יום ראשון, 28 ביוני 2015

פסק זמן מהמסרגות

לא צריך עין חדה במיוחד כדי לראות שבזמן האחרון (וגם בזה שלפניו...) התמקדתי בעיקר בסריגה. יש לי אמנם פרוייקט של אלבום לאמא בהתהוות, והיו כמה החלפות שהיו בנושאים אחרים, אבל אין ספק שכרגע אני מכורה למסרגות בצורה קשה וחמורה 
למרות ההתמכרות הקשה, הצטברו לי כמה פרוייקטים שגרמו לי להניח בצד את המסרגות, ולהתייחס סוף סוף למכונת התפירה האהובה שלי. היא אמנם לא צעירה, כבר נושקת ל-30, אבל בכל פעם שאני עובדת עליה אני מתמוגגת מחדש.
אז מה תפרתי? בואו תראו.
ראשונים לצאת מהמכונה היו 2 ארנקונים לכסף/כרטיסי אשראי, מפתחות וטלפון נייד, שהוזמנו ע"י אמא שלי וע"י חברה של אחי, אחרי שראו את האב-טיפוס שתפרתי לעצמי, וכלל פאדיחה שתוקנה בשיטת "הפוך את הדפקט לאפקט" ע"ש יפעת, שמאוד כדאי לקרוא בבלוג החדש שלה איך מוח יצירתי יכול להפיק מתנות סופר מושקעות באפס זמן.
והנה שני הארנקונים החדשים (מזהים עכשיו את המיקום של הפאדיחה? ) האחד מג'ינס, שהתבקש להוסיף לו קצת צבע בדמותם של רוכסן אדום ותיפורים אדומים, והשני בגווני טורקיז וחום. אתם מוזמנים לנחש מי הזמינה איזה ארנקון.
אחרי הארנקים עברתי לתפירה של נרתיק למסרגות קרושה עבור המסרגות של אחותי. את הבדים אמנם גזרתי מזמן, אבל המוזה לתפירה הגיעה רק עכשיו. הנרתיק מאוד מזכיר את הרולים עם הצבעים שראינו הרבה מהם ברשת לקראת החזרה לבית הספר. יש בו כיסים צרים למסרגות, וכיס אחד גדול יותר לסרט מידה או קוצץ חוטים. הנה הנרתיק מגולגל -
והנה הוא פתוח ומאוכלס -
אחרון חביב להיום - נרתיק מרופד לדיסק הקשיח החיצוני החדש והיפה שלי. הגזרה הדי פשוטה - מהראש. תוספת הסרט - ברגע האחרון, כדי לזרוק נקודת צבע, ובדי החתולים - קיבלתי אותם מתנה ליום ההולדת שלי לפני...... אהמ...... מי סופר?.... מ-d.ettinger או בשמה המוכר יותר - רותי גל, שהתיקים המקסימים שהיא תופרת מככבים לי מדי שבוע בפייסבוק ובפליקר. הנה הנרתיק הסגור -
והנה הוא גם פתוח כדי שתוכלו לראות את בד החתולים הנוסף -
גילוי נאות: תפרתי גם קלמר במסגרת החלפה שאני משתתפת בה, אבל מכיוון שהוא טרם נמסר, הוא יחכה בסבלנות לתורו להתפרסם כאן.
אז אחרי סופ"ש ארוך ומהנה של תפירה חזרתי לחיק המסרגות והצמרים, ואת התוצרים אני אטפטף לכאן לאט, כהרגלי :-)

שתהיה לכולנו חזרה נעימה וחלקה לשגרה המבורכת,
 מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה