יום ראשון, 28 ביוני 2015

עליונית קיצית לחג

לא באמת חשבתם שנפרדתי מהמסרגות, נכון?
בנובמבר האחרון דנדושה המוכשרת סרגה לבתה קרדיגן מתוק. מייד סימנתי לי אותו במועדפים. בניגוד למועדפים אחרים שנשארים בגדר "מועדפים שאין מצב שיהיה לי זמן להגיע אליהם" ידעתי שאליו אני דווקא אגיע. והגעתי, ולא סתם הגעתי, אלא שסיימתי אותו תוך כמה ימים, מהרגע שהתחלתי, והוא היה מוכן שבוע (!!!) לפני ערב פסח.
ההוראות המקוריות (מאתר Lionbrand) ממליצות על חוט כותנה עבה יחסית, כזה שמתאים למסרגה מס' 6 ובכלל לא מתאים לאביב/קיץ הישראלי. אני בחרתי בחוט "אדלין" של חברת ויטלגו בצבע שמנת, ובניגוד להמלצות שעל החוט (מסרגה מס' 3-3.5) סרגתי במסרגה מס' 5 - גם כי אני סורגת יחסית צפוף (אמיגורומי הוא הפייבוריט שלי, זוכרים?) וגם כי רציתי עליונית נעימה ואוורירית.
אז אחרי קצת התאמות ופרימות הצלחתי להגיע לגודל הנכון, ומשם הסריגה כבר זרמה. הוספתי קצת סיומות לצדדים של הפתח הקדמי, לצוואר ולפתחי השרוולים, כי חייבים לתת קצת טאץ' אישי, והנה לכם ילדה מאושרת עם שמלה חדשה ועליונית תואמת.
וקצת יותר קרוב -
חג שמח ושקט!!
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה